دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401

ساخت وبلاگ

هر دو سیستم آسانسور در اندازه های سفارشی موجود هستند که می توانند فضای موجود خانه شما را در خود جای دهند ما دمبل‌هایی را در اندازه‌های سفارشی تا 24 اینچ طول، قیمت آسانسور 24 اینچ عرض و 24 اینچ ارتفاع ارائه می‌کنیم که فضای زیادی را برای حمل غذا و سایر اقلام خانگی در اختیار شما قرار می‌دهد. یک دمدمی مزاج معمولاً به اندازه یک جعبه مقوایی است. پیکربندی کوچک آن به شما این امکان را می دهد که بدون فشار دادن به پشت خود به وسایل خود دسترسی داشته باشید.

همانطور که در مورد محل قرار دادن ماشین ابله خود فکر می کنید، به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید دستگاه در سطح کف متوقف شود، ممکن است لازم باشد حداقل 6 اینچ فضا برای گودال در نظر بگیرید. اگر قصد دارید آن را در ارتفاع پیشخوان نصب کنید، نیازی به نگرانی در مورد ترک فضای گودال نخواهید داشت.

 

ابعاد آسانسور

از آنجایی که باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا حداقل یک نفر را حمل کند، آسانسور مسکونی بسیار بزرگتر از یک دمدمی مزرعه است. آسانسورهای ما در چندین اندازه سفارشی در دسترس هستند تا با فضایی که شما در خانه خود دارید متناسب باشند. کابین می تواند تا 15 فوت مربع باشد، و ما آسانسورهایی با ارتفاع تا 96 اینچ و عرض تا 50 اینچ ارائه می دهیم. یک آسانسور مسکونی با فضای کافی برای شخصی که از ویلچر استفاده می کند قابل دسترسی است.

 

همانطور که فضای خانه خود را برای این اضافه برنامه ریزی می کنید، به خاطر داشته باشید که بسته به سیستم درایو، به یک گودال 6 تا 10 اینچی نیز نیاز دارید.

 

Dumbwaiter در مقابل ظرفیت وزن آسانسور

کشف کنید که هر وزنه چقدر می تواند وزنه را تحمل کند تا بفهمید که آیا آنها می توانند برای سبک زندگی منحصر به فرد شما مفید باشند یا خیر.

محدودیت وزن دمبله

Homewaiter® دارای ظرفیت 120 پوند (54 کیلوگرم) است که معمولاً برای خواربارفروشی و لباسشویی کافی است. هنگامی که برای اولین بار به ماشین ابله خود عادت می کنید، ممکن است بخواهید وسایل را وزن کنید و بفهمید که چه چیزی را می توانید در آسانسور قرار دهید. برای حفظ ایمنی خود، مطمئن شوید که به محدودیت وزن پایبند هستید و دستورالعمل های سازنده را دنبال می کنید. بیش از ظرفیت وزن توصیه شده می تواند به ماشین دمدمی شما آسیب برساند و طول عمر آن را کاهش دهد.

دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401...
ما را در سایت دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : قیمت آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa004 بازدید : 137 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:52

اکثر سیستم های آسانسور معمولی در سراسر جهان از دکمه های تماس بالا و پایین برای احضار کابین آسانسور برای مسافران استفاده می کنند. این سیستم تا حدودی قدیمی معمولاً منجر قیمت آسانسور به دوره‌های انتظار طولانی‌تر و زمان‌های طولانی سفر ناکارآمد برای مسافران می‌شود. در دوره‌های اوج مصرف، به‌ویژه صبح‌های زود، مسافران را می‌توان دید که در اطراف درهای آسانسور در انتظار رسیدن آسانسور بعدی هستند. آسانسورهای مبتنی بر مقصد یا سیستم‌های کنترل انتخاب مقصد، نحوه استفاده و مدرن‌سازی حمل‌ونقل عمودی را تغییر می‌دهند و زمانی که ساختمان‌ها را با سه یا چند آسانسور مدرن‌سازی می‌کنیم، به سرعت به استاندارد صنعتی تبدیل می‌شوند و ساختمان‌های قدیمی‌تر را رقابتی‌تر می‌کنند.

با کنترل انتخاب مقصد، مسافران یک طبقه مقصد را در ترمینال های واقع در لابی آسانسور یا در راهروی مجاور آسانسورها انتخاب می کنند. مسافران بسته به مقصدشان با هم گروه بندی می شوند و سیستم کنترل آسانسور کارآمدترین کابین موجود را ارسال می کند و میانگین زمان انتظار و زمان تا مقصد را برای مسافران بهینه می کند. فرآیند بهینه سازی، سوارکارانی را که به طبقات مشابهی سفر می کنند، گرد هم می آورد. سپس به مسافران آموزش داده می شود که از کدام آسانسور وارد شوند. سایر توابع بهینه سازی شامل اهمیت نسبی زمان انتظار در مقابل زمان حمل و نقل، صرفه جویی در انرژی و کاهش دوره های انتظار طولانی تر است.

آسانسورهای مبتنی بر مقصد مزایای قابل توجهی را برای مسافران و همچنین صاحبان و مدیران املاک ارائه می دهند. مسافران عموماً زمان کوتاه‌تری برای رسیدن به مقصد، شلوغی کمتر، و سواری سریع‌تر با توقف‌های کمتر به دست می‌آورند. برای مالکان و مدیران، سیستم‌ها ویژگی‌های عملکرد بهتری ایجاد می‌کنند، هزینه‌های عملیاتی و انرژی را کاهش می‌دهند و بازارپسندی ساختمان‌ها را با مشتریان بالقوه بهبود می‌بخشند. سیستم‌های کنترل انتخاب مقصد، زمانی که در یک محیط اداری به کار می‌روند، ظرفیت جابجایی بهتری را در هنگام اوج ترافیک صبحگاهی ارائه می‌دهند و ممکن است انعطاف‌پذیری اجاره را افزایش دهند، به عنوان مثال، با ایجاد امکان اختصاص مستاجران یا مشتریان آنها به آسانسورهای متفاوت از سایر مستاجرین. یا مشتریان آنها

دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401...
ما را در سایت دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : قیمت آسانسور,قیمت انواع آساسنور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa004 بازدید : 115 تاريخ : جمعه 30 ارديبهشت 1401 ساعت: 19:41

نکاتی که باید قبل از خرید آسانسور مسکونی در نظر بگیرید آسانسور خانگی که زمانی فقط برای افراد ثروتمند و مشهور بود، اکنون یک لوکس مقرون به صرفه است تا مانع خانه را رایگان و راحت کند قیمت آسانسور. ساخت یک خانه جدید با آسانسور مسکونی می تواند با در دسترس قرار دادن آن برای همه و با سهولت کارهای روزمره مانند حمل لباس های شسته شده و مواد غذایی بین طبقات، ارزش ملک را افزایش دهد. در اینجا اطلاعات بسیار خوبی وجود دارد و وقتی آماده شدید، می توانیم به شما کمک کنیم تا کارشناسان محلی را با شبکه از پیش واجد شرایط خود بیابید.

آسانسور خانگی یک نسخه تخصصی از آسانسور عمومی است که همان اصل اصلی کار را دارد. در آمریکای شمالی، آسانسورهای مسکونی باید به گونه ای ساخته شوند که الزامات کد خاصی را برآورده کنند که مواردی مانند سرعت، اندازه و ظرفیت را محدود می کند. اکثر آسانسورهای خانگی به یک راهرو برای حرکت نیاز دارند. طراحی های مدرن دارای عملکرد خودکار هستند، بنابراین با دکمه های تک لمسی باز، بسته و پایین می روند.

آسانسورهای خانه امروزی را می توان در داخل ساخت تا مطابق با سبک و سلیقه صاحب خانه، از جمله فضای داخلی چوب سخت و پانل های مشاهده شیشه ای، مطابقت داشته باشد.

شروع کار با آسانسور خانگی
یک پیمانکار آسانسور مسکونی آموزش دیده محلی یک بازدید از محل انجام خواهد داد تا فضایی که در اختیار دارید و الزامات ساخت و ساز خاص خانه شما را ارزیابی کند. بهترین زمان برای مشارکت پیمانکار زمانی است که در حال برنامه ریزی یک خانه جدید یا بازسازی اساسی هستید. همه آسانسورهای خانگی الزامات یکسانی ندارند، بنابراین انتخاب آسانسوری که می خواهید قبل از ساخت راه آسانسور ضروری است. بهترین شرکت‌ها راهنماهای برنامه‌ریزی رایگان را در وب‌سایت‌های خود برای مشاوره در مورد ساخت و ساز بالابر دارند.

سایر گزینه های عملیاتی
آسانسور شما به صورت سفارشی ساخته و برنامه ریزی شده است تا از طبقه ای به طبقه دیگر با دو توقف یا بیشتر حرکت کند. هر فرود دارای یک دکمه ایستگاه تماس (تماس سالن) نصب شده است و هر فرود همچنین نیاز به درب خاصی دارد که قفل می شود و نمی توان آن را باز کرد مگر اینکه آسانسور در محل فرود باشد. خود آسانسور همچنین باید دارای یک در یا دروازه کابین باشد تا در حین حرکت آسانسور، سرنشینان از کابین خارج نشوند. در داخل، آسانسور دارای یک پنل عملیاتی کابین (COP) است که به کاربر اجازه می دهد آسانسور را متوقف کند و درها را کار کند.

برای سیستم های محرک آسانسور سنتی، داخل کابین آسانسور را می توان به دلخواه تکمیل کرد. برخی از شرکت‌ها گزینه‌های عالی برای پایان کار از جمله چوب سخت، روکش، ام‌دی‌اف، ملامینه و دیوارهای لمینت پلاستیکی را ارائه می‌دهند. بسیاری از شما همچنین انتخاب می کنید که یک کابین ناتمام اولیه دریافت کنید و از پیمانکار خانه محلی خود بخواهید که کابین را مطابق با خانه شما تکمیل کند.

دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401...
ما را در سایت دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : قیمت آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa004 بازدید : 300 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:53

وارد آسانسور شوید اگر اخیراً یک آسانسور در خانه خود نصب کرده اید، رعایت تمام نکات ایمنی ضروری است. پنج نکته ایمنی زیر می تواند به شما در جلوگیری از تصادف و آسیب کمک کند قیمت آسانسور.

1. یک پیمانکار آسانسور با تجربه انتخاب کنید

قبل از نصب آسانسور، اولویت را روی ایمنی آسانسور قرار دهید. نصب آسانسور خانگی می تواند گران باشد. با این حال، ارزش آن را دارد که روی یک محصول باکیفیت سرمایه گذاری کنید که در سال های آینده به کار خود ادامه دهد. پیمانکار آسانسوری را انتخاب کنید که سالها تجربه در زمینه ساخت و نصب آسانسور داشته باشد.

2. هنگامی که آسانسور شما نیاز به تعمیر دارد، فوراً تماس بگیرید. اگر صدای جیرجیر یا جیرجیر از آسانسور خود می شنوید، استفاده از آسانسور را متوقف کرده و فوراً با یک تکنسین تعمیر تماس بگیرید. این صداها می تواند نشان دهنده شل و شکستگی کابل ها و قرقره ها باشد. یکی دیگر از نشانه هایی که آسانسور شما نیاز به تعمیر دارد این است که در هنگام توقف با کف هم تراز نباشد. یک تعمیرکار ممکن است نیاز به تعمیر کابل ها یا ترمزها داشته باشد تا مطمئن شود آسانسور شما به درستی متوقف می شود. تصور نکنید که این مشکلات جدی نیستند - وقتی آسانسور نیاز به تعمیر دارد سوار شدن به آسانسور می تواند خطرناک باشد. آسانسور شما نیز سالی یک بار نیاز به تعمیر و نگهداری دارد تا مشکلات خطرناکی در آن ایجاد نشود. از پیمانکار آسانسور خود در مورد برنامه تعمیر و نگهداری منظم بپرسید.

3. با ویژگی های اضطراری آشنا شوید

اگر آسانسور بین طبقات متوقف شود، آسانسور خانه شما باید یک تلفن اضطراری نصب کرده باشد. می توانید از تلفن اضطراری برای تماس با اپراتور اورژانس استفاده کنید. او پرسنلی را برای کمک به شما برای خروج ایمن از آسانسور می فرستد. اگر آسانسور گیر کرد، هرگز نباید سعی کنید به تنهایی از آسانسور خارج شوید.

4. به الزامات وزن آسانسور توجه کنید

برخی از افراد نسبت به آسانسورهای عمومی توجه کمتری به وزن مورد نیاز آسانسورهای شخصی دارند. آنها ممکن است یک مهمانی بزرگ از دوستان خود را حمل کنند یا از آسانسور خود برای جابجایی اثاثیه سنگین استفاده کنند. به خاطر داشته باشید که اکثر آسانسورهای تجاری می توانند بین 1400 تا 6000 پوند را تحمل کنند. آسانسورهای خانگی معمولاً کوچکتر از آسانسورهای عمومی هستند و اغلب محدودیت وزن کمتری دارند. بار بیش از حد آسانسور می تواند مشکلات جدی ایجاد کند. ممکن است کابل ها بشکنند یا درهای آسانسور بسته نشوند. به همین دلیل است که باید همیشه در حد وزن مورد نیاز آسانسور خود بمانید.

5. با دقت وارد و خارج شوید

ورود و خروج از آسانسور ساده اما مهم است. عدم توجه می تواند منجر به سقوط و آسیب شود.

هنگام ورود به آسانسور مراقب قدم های خود باشید تا زمین نخورید و زمین نخورید. سپس به خوبی از درها دور شوید تا روی شما بسته نشوند. بهتر است به نرده آسانسور بچسبید تا هنگام حرکت آسانسور زمین نخورید. همچنین قبل از خروج از آسانسور باید منتظر بمانید تا درها کاملا باز شوند. آسانسورهای خانگی برای اعضای خانواده دارای معلولیت مفید هستند. آنها همچنین برای کسانی که خانه های بزرگ دارند مناسب هستند. با رعایت این نکات ایمنی می توانید روز به روز آسانسور سواری ایمن را تجربه کنید.

برای تعمیر و نگهداری ایمن آسانسور خود، همین امروز با شرکت آسانسور جنسیس تماس بگیرید.

دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401...
ما را در سایت دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : قیمت آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa004 بازدید : 257 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:02

وارد آسانسور شوید اگر اخیراً یک آسانسور در خانه خود نصب کرده اید، رعایت تمام نکات ایمنی ضروری است. پنج نکته ایمنی زیر می تواند به شما در جلوگیری از تصادف و آسیب کمک کند قیمت آسانسور.

1. یک پیمانکار آسانسور با تجربه انتخاب کنید

قبل از نصب آسانسور، اولویت را روی ایمنی آسانسور قرار دهید. نصب آسانسور خانگی می تواند گران باشد. با این حال، ارزش آن را دارد که روی یک محصول باکیفیت سرمایه گذاری کنید که در سال های آینده به کار خود ادامه دهد. پیمانکار آسانسوری را انتخاب کنید که سالها تجربه در زمینه ساخت و نصب آسانسور داشته باشد.

2. هنگامی که آسانسور شما نیاز به تعمیر دارد، فوراً تماس بگیرید. اگر صدای جیرجیر یا جیرجیر از آسانسور خود می شنوید، استفاده از آسانسور را متوقف کرده و فوراً با یک تکنسین تعمیر تماس بگیرید. این صداها می تواند نشان دهنده شل و شکستگی کابل ها و قرقره ها باشد. یکی دیگر از نشانه هایی که آسانسور شما نیاز به تعمیر دارد این است که در هنگام توقف با کف هم تراز نباشد. یک تعمیرکار ممکن است نیاز به تعمیر کابل ها یا ترمزها داشته باشد تا مطمئن شود آسانسور شما به درستی متوقف می شود. تصور نکنید که این مشکلات جدی نیستند - وقتی آسانسور نیاز به تعمیر دارد سوار شدن به آسانسور می تواند خطرناک باشد. آسانسور شما نیز سالی یک بار نیاز به تعمیر و نگهداری دارد تا مشکلات خطرناکی در آن ایجاد نشود. از پیمانکار آسانسور خود در مورد برنامه تعمیر و نگهداری منظم بپرسید.

3. با ویژگی های اضطراری آشنا شوید

اگر آسانسور بین طبقات متوقف شود، آسانسور خانه شما باید یک تلفن اضطراری نصب کرده باشد. می توانید از تلفن اضطراری برای تماس با اپراتور اورژانس استفاده کنید. او پرسنلی را برای کمک به شما برای خروج ایمن از آسانسور می فرستد. اگر آسانسور گیر کرد، هرگز نباید سعی کنید به تنهایی از آسانسور خارج شوید.

4. به الزامات وزن آسانسور توجه کنید

برخی از افراد نسبت به آسانسورهای عمومی توجه کمتری به وزن مورد نیاز آسانسورهای شخصی دارند. آنها ممکن است یک مهمانی بزرگ از دوستان خود را حمل کنند یا از آسانسور خود برای جابجایی اثاثیه سنگین استفاده کنند. به خاطر داشته باشید که اکثر آسانسورهای تجاری می توانند بین 1400 تا 6000 پوند را تحمل کنند. آسانسورهای خانگی معمولاً کوچکتر از آسانسورهای عمومی هستند و اغلب محدودیت وزن کمتری دارند. بار بیش از حد آسانسور می تواند مشکلات جدی ایجاد کند. ممکن است کابل ها بشکنند یا درهای آسانسور بسته نشوند. به همین دلیل است که باید همیشه در حد وزن مورد نیاز آسانسور خود بمانید.

5. با دقت وارد و خارج شوید

ورود و خروج از آسانسور ساده اما مهم است. عدم توجه می تواند منجر به سقوط و آسیب شود.

هنگام ورود به آسانسور مراقب قدم های خود باشید تا زمین نخورید و زمین نخورید. سپس به خوبی از درها دور شوید تا روی شما بسته نشوند. بهتر است به نرده آسانسور بچسبید تا هنگام حرکت آسانسور زمین نخورید. همچنین قبل از خروج از آسانسور باید منتظر بمانید تا درها کاملا باز شوند. آسانسورهای خانگی برای اعضای خانواده دارای معلولیت مفید هستند. آنها همچنین برای کسانی که خانه های بزرگ دارند مناسب هستند. با رعایت این نکات ایمنی می توانید روز به روز آسانسور سواری ایمن را تجربه کنید.

برای تعمیر و نگهداری ایمن آسانسور خود، همین امروز با شرکت آسانسور جنسیس تماس بگیرید.

دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401...
ما را در سایت دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : قیمت آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa004 بازدید : 135 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:02